اسماعیل شجاعی؛ جدیدترین قربانی جنگ بی‌حاصل پ.ک.ک با ترکیه

  • ۷ ماه قبل

پ.ک.ک در ادامه کاهش محبوبیت و تنزل درجه جذابیت خود، از اعضای ایرانی در جنگ با ترکیه استفاده می‌کند.

خبرگزاری بدنام فرات، ارگان رسانه‌ای گروه مسلح و ستیزه‌جوی پ.ک.ک/ پژاک، در جدیدترین جنایت خود، اعلام کرده یک تبعه ایرانی به نام اسماعیل شجاعی در جنگ بی‌حاصل پ.ک.ک و ترکیه کشته شده است. البته فرات نگفته چرا ایرانیان باید قربانی جنگ پ.ک.ک و ترکیه شوند و این جنگ چه ارتباطی به کردهای ایرانی دارد؟

فرات، مشخصات این تبعه ایرانی را به شرح زیر اعلام کرده است:

اسم سازمانی: دِیندار خالد

نام و نام خانوادگی: اسماعیل شجاعی

محل تولد: کوتول

نام مادر و پدر: باجی / نادر

مکان و زمان کشته‌شدن: ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ / وان

طبق انتظار و البته رویه قبلی پ.ک.ک، هنوز مشخص نیست چرا خبر مرگ این افراد با تاخیر منتشر شده است؟ همچنین معلوم نیست این افراد در کجا دفن شدند و سرنوشت جنازه این افراد چه شده است؟ پ.ک.ک همچنین در ادامه سیاست غیرانسانی و ضد حقوق‌بشری خود، سن دقیق وی هنگام مرگ را منتشر نکرده است تا از مسئولیت به‌کارگیری کودکان به عنوان سرباز، طفره برود. نکته دیگر، ادامه کشته شدن اعضای ایرانی این گروه است. در چند سال گذشته، دیدبان حقوق بشر کردستان ایران بارها با استناد به منابع خبری پ.ک.ک اعلام کرده است اعضای ایرانی این گروه در درگیری با ارتش ترکیه کشته شده‌اند.

در واقع، پ.ک.ک در ادامه کاهش محبوبیت و تنزل درجه جذابیت خود، از اعضای ایرانی استفاده می‌کند و آنها در جنگ با ترکیه در مناطق مختلف کشته می‌شوند. این در حالی است که درگیری ارتش ترکیه با یک گروه مسلح ترکی/ کُردی به نام پ.ک.ک، هیچ ارتباطی به کردهای ایرانی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب