یکی از سران اتحاد اسلامی: پ.ک.ک دیکتاتور است و تنها خود را قبول دارد

  • ۳ سال قبل

یکی از سران اتحاد اسلامی دو نکته خطرناک پ.ک.ک را بیان می‌کند و می‌گوید که پ.ک.ک هم حزبی دیکتاتور و خودپرست است و تنها خود را قبول دارد هم اینکه کودکان را می‌رباید. وی گفت افرادی را می شناسم که پ.ک.ک بچه هایشان را ربوده و اجازه ملاقات به آنها را نمی‌دهد.

حسن شیخ عبدالله مسئول مقر حلبچه اتحاد اسلامی اعلام کرد: ما اجازه فعالیت به پ.ک.ک را در منطقه داده‌ایم، اما پ.ک.ک دو عمل خطرناک انجام می‌دهد. اول اینکه کودکان زیر 18 سال را می‌رباید و ثانیا هیچ حزب دیگری را قبول ندارد، دیکتاتور و خودپرست است و فقط خودش را قبول دارد. در جایی که پ.ک.ک باشد اجازه نمی‌دهد کس دیگری وجود داشته باشد و محل‌هایی که این گروه در آنجا مستقر است هیچ حزب دیگری قادر به انجام فعالیت نخواهد بود.

این مسئول اتحاد اسلامی از ربودن کودکان توسط پ.ک.ک انتقاد و تاکید می‌کند: افرادی را در این منطقه می‌شناسم که پ.ک.ک فرزندانشان را ربوده است، حتی اجازه نمی‌دهد خانواده‌ها فرزندانشان را ملاقات کنند و حتی اجازه تماس تلفنی هم نمی‌دهد. وی افزود: خانواده‌ای نزد من آمده و به من گفته این قابل قبول نیست که فرزندان ما را بربایند، نمی‌شود که حلبچه همانند شنگال و قندیل شود، اما متاسفانه ما طرف حاکم نیستیم که قادر به جلوگیری از این وضعیت باشیم.

حسن شیخ عبدالله می‌گوید باید امنیت منطقه حفظ شود و نهادهای رسمی سعی در حل این معضل داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب