چرا لازم است فرمانده سنتکام عینک بزند؟

  • ۴ سال قبل

با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان عکس‌های مظلوم کوبانی/عبدی را یافت که با یونیفرم پ.ک.ک. در قندیل و در میان دیگر اعضای این گروه قرار دارد. همچنین، عکس مظلوم عبدی در یک استخر و همراه عبدالله اوجالان که نشان می‌دهد روابط آنها بسیار صمیمی بوده است، نیز در اینترنت متشر شده است. اوجالان دیکتاتور مطلق بود و حتی گفته می‌شود عبدی را فرزنده خوانده خود می‌نامید.

کنت مک کنزی، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا (سنتکام)، در یک کنفرانس ویدیوئی برای موسسه صلح آمریکا شرکت کرد و در مورد نیروی سوریه دموکراتیک، پ.ک.ک و حملات ترکیه به اقلیم کردستان بحث کرد.

سایت نشنال اینترست به نقل از سرهنگ مک کنزی می‌نویسد: «نگرانی‌های ترکیه در مورد امنیت ملی‌اش را درک می‌کنم، اما عملیات آن در اقلیم کردستان اوضاع را بدتر می‌کند».

مظلوم کوبانی پشت سر اوجالان

وی به کشته شدن دوافسر عراقی در حملات ترکیه اشاره کرد و آن را عامل به هم زدن امنیت توصیف نمود. این فرمانده آمریکایی در مورد نیروی سوریه دموکراتیک و پ.ک.ک. اظهار نظر عجیبی کرد و افزود: «ما معتقدیم پ.ک.ک. و نیروی سوریه دموکراتیک یکی نیستند».

این در حالیست که هم مظلوم کوبانی عضویت خود در پ.ک.ک. را رد نمی‌کند و هم عکس‌های وی سند این عضویت می‌باشد و در عین حال مقامات مختلف آمریکایی از جمله جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، تایید کرده بود ی.پ.گ./نیروی سوریه دموکراتیک همان پ.ک.ک. است. لازم است مک کنزی عینک بزند تا بتواند واقعیت را ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب