کارشناس سیاسی کرد در گفتگو با دیدبان حقوق بشر کردستان ایران: حاکمان اقلیم کردستان دلقک هستند

  • ۴ سال قبل

نوزاد آمدی، کارشناس مسائل سیاسی در اقلیم کردستان، در صفحه فیسبووک خود با انتقاد از وضعیت کنونی اقلیم کردستان آن را بسیار “اسفناک” توصیف کرده و در پستی می‌نویسد: “ای کردها، به هوش باشید، دنیا را ویروس کرونا گرفته اما اقلیم کردستان را سیاست و دلقک‌بازی‌های مقامات فراگرفته است. ای دیوانه‌ها حداقل به اصولی مشخص پایبند باشید.”

با توجه به عمیق‌تر شدن بحران‌ها در اقلیم کردستان و بدتر شدن وضعیت زندگی مردم به ویژه از لحاظ اقتصادی، کرونا نیز به حکومت بهانه داده تا مانع اعتراضات مردم شود. دیدبان حقوق بشر کردستان ایران در مورد انتقاد نوزاد آمدی از مقامات اقلیم کردستان از وی پرسید چگونه این وضعیت را به عنوان “دلقک بازی” توصیف می‌کند. این کارشناس کرد گفت:

“نمی توان عنوانی بجز دلقک‌بازی برای این انتخاب کرد. چون مقامات اقلیم از احزاب سیاسی با هدف منافع شخصی بهره‌برداری می‌کنند، اوپوزیسیون را به عنوان ابزاری علیه دیگر احزاب بکار می‌گیرد رسانه‌های آن سراسر دروغ‌اند و به جای اطلاع‌رسانی مردم را گمراه می‌کنند، و کار به جایی رسیده که واکنش مردم در برابر تصمیمات حکومت این است که آن را دروغ و فریب می‌نامند چون آنان را دلقک می‌بینند نه مقام مسئول.”

 وی در ادامه افزود: “دلقک‌بازی به جای اداره امور سبب شده تا حتی مردم ساده‌ترین نیازها مانند برق و آب سالم را نیز نداشته باشند. ظاهرا کار به جایی رسیده دیگر از گفتن حقیقت نمی‌ترسیم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب