دلیل دشمنی گروه های تروریستی کُردی با اسلام

  • ۲ سال قبل

گروه های تجزیه طلب کردی اگر چه شاخه های مختلفی دارند و بشدت باهم دشمنی دارند ولی در یک امر مهم باهم اشتراک دارند و آن نوکری غرب و غرب پرستی است.

ذوب شدگی تجزیه‌طلبان در برنامه های دشمنان اسلام در سالهای اخیر آنها را بسمت دشمنی با اسلام و مسلمانان سوق داده است.

در گذشته دشمنی ناسیونالیسم کردی با اسلام آشکار نبود ولی در سالهای اخیر ماسک از چهره برداشته اند و علنا به مقدسات اسلام و مسلمانان توهین میکنند.

تناقض دیگر گروه های نژادپرست در اینست که اسلام را دینی ارتجاعی معرفی می‌کنند و خود را لیبرال و سکولار معرفی می‌کنند ولی از طرف دیگر برای مسیحیت و یهودیت خوش خدمتی و تبلیغ می‌کنند.

موارد ضدیت قومپرستان مزدور با اسلام  فهرست طویل المدتی است ولی من به چند نمونه کوتاه در اینجا بسنده می‌کنم:

نخست: کومله و پ.ک.ک

این دو گروه که دو سرشاخه بزرگ ناسیونالیسم کردی هستند روراست تر از بقیه جریانات پان کردی هستند و از همان اول علنا ضدیت خود را با دین اسلام آشکارا تبلیغ کرده اند. برنامه های ضد دینی بخشی از پلاتفرم و اساسنامه این گروه ها است و هیچ کس از وجه ضدمذهبی این جریانات بی خبر نیست. تناقض این جریانات در آنجا آشکار می‌شود که سکولاریسم و دین زدایی این گروه‌ها تنها محدود به اسلام می‌شود و هرگز شهامت سخن گفتن علیه ادیان دیگر را ندارند. از آنجایی که سران این گروهک به اروپا و آمریکا رفت و آمد دارند و حیات آنها در گرو حمایت سرویس های جاسوسی غربی است هیچوقت علیه مسیحیت و یهودیت تبلیغ نمی‌کنند.

در کردستان سوریه که خودگردانی پ.ک.ک زیر نظر آمریکا اداره می‌شود مراسمات اقلیت مسیحی بر خلاف اکثریت مسلمانان با احترام و آزادی کامل برگزار می‌شود و راه برای تبلیغ هیات‌های مسیحی آمریکایی هموار شده است.

سران کومله هم که در کردستان حرف از به حاشیه بردن مذهب می‌زنند، در آمریکا در اجتماعات مسیحیون تندرو شرکت می‌کنند و می‌کوشند حمایت چهره ها و سیاستمدران مسیحی را بدست آورند.

دوم : بارزانی و گروهک دمکرات کردستان ایران

در اقلیم شمال عراق بنام احترام به دیگر ادیان هرروز برنامه ای برای ضدیت با اسلام اجرا می‌شود.

اگر چه نود و هشت درصد مردم اقلیم مسلمان هستند و مردم به شعائر و برنامه های مذهبی بسیار پایبند هستند ولی حاکمیت خاندان بارزانی برای خوش خدمتی به آمریکا از هیچ تلاشی برای تقابل با دین اسلام کوتاهی نمی‌کند.

پارسال و در اوج همه گیری کرونا خاندان بارزانی با دعوت از پاپ فرانسیس برای سفر به کردستان اجتماع بزرگ ده هزار نفری مسیحیان را با حضور مسیحیان سراسر جهان برگزار کرد و راه را برای ورود و تبلیغ صدها هیات مذهبی مسیحی به اقلیم باز کرد. در خود کشورهای غربی مسیحیت بدلیل کج روی ها و انحرافات جنسی کشیشان و ضدیت با علم خریداری ندارد و در زندان واتیکان محدود است ولی سران گروهک بارزانی همچون یک ناجی و پیامبر از پاپ فرانسیس استقبال می‌کنند.

مشروبات الکلی و کتب تبلیغی مسحیت از جمله کالاهایی است که روزانه از اقلیم کردستان عراق وارد ایران می‌شود و گاها خبر کشف این کالاها  توسط نیروهای نظامی مرزبانی ایران منتشر می‌شود.

اخیرا نیز اجرای برنامه های ضد اسلامی در مدارس سبب اعتراض گسترده مردم این منطقه شده است.

برنامه های تلویزیونی و فرهنگی جریان حاکم اقلیم تماما روی کمرنگ کردن ارزشهای اسلامی متمرکز است.

سوم: گروهک دمکرات کردستان ایران

گروهک دمکرات کردستان ایران در سالهای قبل‌تر که در کردستان ایران فعالیت داشت برای فریب و جذب جوانان نه تنها مخالفت آشکاری با شعائر اسلامی نداشت بلکه می‌کوشید چهره ای نزدیک به اسلام از خود به نمایش بگذارد.

با فرار اعضای این گروهگ به اقلیم کردستان رفته رفته ماهیت واقعی خود را آشکار کردند و امروز فحاشی به اسلام و مسلمانان جزو اصلی برنامه ها و تبلیغات این جریان است.

روزی نیست کانالهای خبری این گروهک به اعتقادات مردم مسلمان کرد توهین نکند و برای بی بند وباری  و مشروبات الکلی و برداشتن حجاب زمینه سازی نکنند.

از نظر نژادپرستان تجزیه‌طلب، غربیها بویژه آمریکا در راس هرم هستند و خودشان را پایین تر از آنها می‌دانند و در قعر هرم مسلمانان و آفریقایی ها و چینی ها و روس ها و …. هستند. نسبت به بالادستی ها احساس چاکری و نوکری دارند و نسبت به پایین دستی ها احساس برتری و تکبر می‌کنند.

در بین نژادپرستان احساس حقارت به شکل علاقه به غرب گرایی ظهور پیدا می‌کند یعنی هرکس ادا و اطوار غربی ها را تقلید کند برتر شمرده می‌شود و هرکس خودداری کند حقیر شمرده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب