کامران کرامت؛ جدیدترین قربانی تروریسم پژاک

  • ۳ سال قبل

به گزارش دیدبان حقوق بشر کردستان ایران، باز هم تروریسم پژاک، پوچی ادعای «کُرد و حمایت از کردها» را نشان داد. مشخص نیست چگونه گروهی مسلح، تروریست و مافیایی، در پی حمایت از کردها است؛ اما همزمان جوانان کُرد را به قتل می‌رساند و ترور می‌کند؛ کودکان کُرد را می‌رباید؛ آنها را در میدان جنگ با ترکیه به کشتن می‌دهد و از فعالان اقتصادی اخاذی می‌کند.

کامران کرامت، نه یک نیروی نظامی رسمی و رده‌بالا بود و نه به قول تروریست‌های پژاک یک «تُرک فاشیست»! او یک سربازِ کُرد بود که در مرزهای غربی ایران از امنیت کشور و مردم حمایت و محافظت می‌کرد.

البته اگر او تُرک و نیروی رسمی نظامی هم بود، باز هم قتل وی، توجیه‌پذیر نبود و مصداق اقدامات تروریستی پژاک بود. اما هدف از این مقایسه، اثبات دروغ بودن ادعاهای پژاک است. پژاک؛ راننده آمبولانس، سرباز غیرمسلحِ پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی، کولبر، دختر 13 ساله به نام اسرین محمدی، شهروند غیرنظامی، فعال اقتصادی و… را ترور کرده، ربوده و به کشتن داده است؛ وجه اشتراک همه این قربانیان؛ «کُرد» بودن آنهاست. پژاک، دشمن کردهاست؛ تجزیه‌طلبی، کنفدرالیسم دموکراتیک و خودمختاری و… بهانه است؛ پژاک ماموریت دارد کردهای ایران را به قتل برساند…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب