نماینده پارلمان اقلیم: فرهنگ خیانت بر یکتی حاکم است

  • ۳ سال قبل

در ادامه اختلافات و جنگ رسانه‌ای دو جناح حاکم بر اقلیم کردستان، یک عضو پارلمان اقلیم کردستان از جناح حزب دموکرات کردستان (حزب مسعود بارزانی) ‌می‌گوید جناح حاکم بر یکتی و وابسته به خانواده طالبانی خائن است و فرهنگ خیانت را بر یکتی حاکم کرده است. لیزا کاکایی ‌می‌گوید اگر جناح حاکم بر یکتی چیزی را برای خیانت پیدا نکنند، به دوستان خود خیانت ‌می‌کنند.

Lîza Kakeyî: Her gava kurd berevaniyê li mafên xwe dikin, rastî êrişa  şovenîstan tên

لیزا کاکایی

این نماینده وابسته به بارزانی با اشاره به گزارش یاهو‌نیوز و همکاری یک واحد از اقلیم کردستان در همکاری با آمریکایی‌ها برای ترور قاسم سلیمانی گفت این گزارش نمی‌تواند اشتباه باشد. چون یاهونیوز نمی‌تواند با خبری دروغین اعتبار چندین ساله خود را به خطر بیندازد. لذا به نظر ‌می‌رسد این خبر بر اساس اطلاعات موثق منتشر شده است.

لیزا کاکایی در ادامه افزود اکنون یک گروه سیاست حاکم بر یکتی را به پیش ‌می‌برد و این گروه نیز خیانت را به یک فرهنگ تبدیل کرده است. این گروه قبلا به کردها نیز خیانت کرده و وجود چنین گروهی ‌می‌تواند برای اقلیم کردستان به یک خطر تبدیل شود. گروه لاهور شیخ جنگی هر روز برای اقلیم کردستان یک مشکل ایجاد ‌می‌کند و هدفشان نیز سرپوش گذاشتن بر اقدامات خلاف خود است. آنان دست به کارهای کثیف و غیرقانونی ‌می‌زنند و از طریق رسانه‌های خود واقعیت‌ها را نیز تحریف ‌می‌نمایند.[1]

[1].https://www.basnews.com/kr/babat/688155

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب