یک نویسنده کرد: پ.ک.ک نفت سوریه را قاچاقی به ترکیه می‌فروشد

  • ۳ سال قبل

از ابتدای تاسیس پ.ک.ک با مردم کرد در سوریه دروغ گفته است

یک نویسنده و روشنفکر کرد سوریه این می گوید که آنهایی که از ابتدا آزمون پ.ک.ک در سوریه با آن حزب همراه بوده‌اند و اکنون هم با آن همراه هستند نمی‌خواهند به این نکته اعتراف کنند که پ.ک.ک ما و آنها را نیز فریب داد. این را هم فاش می‌کند که پ.ک.ک نفت کردستان سوریه را از طریق قاچاق به ترکیه می‌فروشد.

هوشنگ اوسه نویسنده و روشنفکر کرد در فیسبوک‌اش نوشته: آنهایی که از همان اوایل ورود پ.ک.ک در سوریه با آن حزب همراهی بودند و هنوز هم همراهی می‌کنند به خوبی مطلع هستند که آن حزب به آنها دروغ گفته و به دروغ‌هایش هم ادامه می دهد.  این گروه  با سواستفاده از کردهای سوریه انرژی آنان را برای خود می‌فروشد.

این نویسنده افزود: آنها اعتراف نمی‌کنند که پ.ک.ک آنها رافریب داده و فریب می‌دهد چراکه آنها هم در مخفی کردن آن فریبکاری شریک شده‌اند لذا آنها به خود می خندند و فکر می‌کنند هرکس از پ.ک.ک انتقاد کند براساس کینه و نفر است و آنها نیز برچسب خائن به وی می‌زنند.

این روشفکر کرد نوشته: آنها به خوبی می‌دانند که تا این لحظه هم نفت مناطق کردنشین سوریه به ترکیه قاچاق می‌شود در مقابل گلوله و خون و تخریب و اشغال برای عفرین و سریکانی ارسال می‌شود.

هوشنگ اوسه تاکید کرده که آن سیاست و روشنفکر و افراد رسانه‌ای یا برخی از آنها به خوبی مطلع هستند که قاچاق نفت مناطق کردنشین سوریه به ترکیه متوقف نشده حتی وقتی که کوبانی محاصره و توسط داعش اشغال شده بود آن وقت هم که عفرین محاصره شد پس از اشغالکردن آن توسط ترکیه و مزدورانش نفت باز هم قاچاق شده است.

این نویسنده که سابقه فعالیت در رسانه‌های پ.ک.ک. را دارد می‌نویسد: من که اینها را بیان می‌کنم می‌دانم برخی‌ها اینگونه وانمود می‌کنند که حرف‌هایم خنددار است چراکه در حقیقت این شجاعت را ندارندکه به این حقیقت تلخ اعتراف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب