سیامک سلامت از شرناخ سلامت برنگشت

  • ۴ سال قبل

در ادامه معرفی قربانیان قطار مرگ پژاک – شاخه پ.ک.ک– به سیامک سلامت می‌رسیم. سیامک فرزند محی‌الدین و فریده اهل ارومیه در استان آذربایجان غربی از یک خانواده فقیر بود. سیامک پس از آن که در دام فریبکاری‌های پژاک قرار گرفت، بدون اطلاع پدر و مادرش همراه اعضای پژاک شد. پس از  چند روز به کوههای قندیل در اقلیم کردستان رسیدند.

سیامک که فردی مظلوم بود و با فریب نیز یکبار دیگر مظلوم شده بود برای بار سوم مورد ظلم قرار گرفت: نام او را مظلوم ارومیه گذاشتند. همانند بقیه کودکان و نوجوانان فریب خورده یا ربوده شده در پ.ک.ک/پژاک، او نیز پس از آموزش‌های ایدئولوژی مسموم عبدالله اوجالان راهی جنگ با ارتش ترکیه در شرناخ شد. سیامک مدتی کوتاه پس از رسیدن به شرناخ در درگیری با ارتش و به عنوان عضو پ.ک.ک کشته شد. پژاک حتی خبر مرگش را نیز به خانواده اطلاع نداد و اعضای خانواده چند سال بعد از طریق رسانه‌ها متوجه مرگ سیامک شدند.

۲ دیدگاه ها

  1. تروریست های پ ک ک ۲۴ سال پیش برادرم محمد رئوف الماسی را کهشخصی بنام فرها اورا فریب داده بود به تروری ستهای پ ک ک تحویل داده بود والان ۲۴ ساله از او بی خبریم سال پیوستن به گروهک تروریستی ۱۷ ۳ ۱۳۷۶ هیچ خبری از او نشد

  2. الان ۲۴ ساله هیچ خبری از برادرم نیست مفقود الاثر است خدا لعنت کند باعث وبانی اش را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب