خانواده منصوری به دنبال جلال می‌گردد

  • ۴ سال قبل

هنگامی که خدیجه و محمد شریف منصوری اسم پسر خود را جلال گذاشتند، برای آینده او نیز برنامه‌ریزی می‌کردند اما هرگز تصور نیز نمی‌کردند روزی پسرشان بزرگ شود و قربانی گروهی گردد که به نام دفاع از حقوق کرد، جوانان کرد را از ایران فریب می‌دهد یا می‌رباید و پس از شستشوی مغزی راهی قتلگاه درگیری‌های ارتش ترکیه و پ ک ک در خاک آن کشور می‌کند.

جلال منصوری نیز پس از عضویت در پژاک در کوههای قندیل نه از لحاظ فکری جلال بود نه از لحاظ اسمی. او را  به با شستشوی مغزی به یک مرید عبدالله اوجالان تبدیل کردند که تنها یک وظیفه دارد و آن هم برای اوجالان کشته شود در غیر این صورت حق حیات ندارد. اسم او را به زردشت ژیلو تبدیل نمودند تا هویتی غیرواقعی پیدا کند.

این جوان کرد سرانجام و بعد از مدتی کوتاه در دهم دسامبر 2016 در دیاربکر کشته شد. خانواده او اکنون در سنندج است و حتی نمی‌داند قبر پسرشان کجاست. مسئولان اروپانشین پ ک ک/پژاک بایستی پاسخگو باشند و نهادهای حقوق بشری واقعی بایستی با گزارشات مستند در این زمینه آنان را به سوی محاکمه سوق دهند. دیدبان حقوق بشر کردستان ایران آماده است در این زمینه با این نهادها همکاری کند.

۱ دیدگاه

  1. کصکشا این چیه نوشتید اخه کیرم بره سردر این جق فیس مادر قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب