یک مادر کرد ایزدی با فریاد بلند: پ.ک.ک پسر 15 ساله‌ام را ربوده است

  • ۴ سال قبل

یک مادر کرد ایزدی در شنگال طی گفتگویی اعلام کرد «پ.ک.ک پسرم را ربوده و برده است. پسرم فقط 15 سال دارد و نباید اسلحه به دستش داد. پسرم به میل خود نرفته بلکه  پ.ک.ک با زور او را ربود و برد. شش ماه است از فرزندم خبر ندارم».

این مادر کرد در ادامه افزود «در اینجا دختران و پسران را می‌رباید و پس از مسلح کردن برای جنگیدن به ترکیه می‌فرستد و به کشتن می‌دهد. از همه کسانی که صدایم را می‌شوند درخواست می‌کنم بر پ.ک.ک فشار بیاورند تا فرزندان ما را آزاد کند. اسم پسرم فارس عثمان عمر خدر است. به پسرم زنگ می‌زدند تا او را ببرند، اما پسرم حاضر نبود برود و خودش را مخفی می‌کرد. اما ناگهان آمدند و با زور او را بردند».

این مادر کرد می‌گوید علیه پ.ک.ک در اعتراضات شرکت کردم اما مرا نیز تهدید نمود. وی افزود: «پ.ک.ک ایزدی‌ها را فریب داد. برای نجات ما به منطقه نیامد برای منافع خودش آمد. آمد تا فرزندان ما را به زور ببرد. حتی به اموال و مزارع ما نیز رحم نمی‌کند. اکنون اجازه نمی‌دهد حتی حیوانات خود را برای  چرا  به بیرون ببریم. از همه ایزدی‌ها می‌خواهم برای فشار به این گروه دولت‌ها را تحت فشار قرار دهند. پسرم را بردند می‌ترسم دخترم را نیز ببرند».

لینک اظهارات مادر فارس عثمان خدر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب