پارتی: لاهور شیخ جنگی بسیار نالایق است

  • ۳ سال قبل

یک نماینده حزب دموکرات کردستان (پارتی) خطاب به زانا عبدالرحمان می‌گوید «لاهور شیخ جنگی پایین‌ترین فرد در یکتی است که به حساب می‌آوریم». این واکنش نماینده فراکسیون پارتی در واکنش به اظهارات قبلی عبدالرحمان، نماینده یکتی، است و می‌گوید «لازم است لاهور قبل از هر چیز افتضاحات خود را پاک کند».

رسانه‌های وابسته به پارتی در این زمینه می‌نویسند: «نماینده یکتی مذکور مدتی محافظ لاهور بوده و در کارهای دزدی و قاچاق با وی همکاری می‌کرده و اکنون در حمایت از این نیمچه رئیس یکتی حرف می‌زند و آنقدر در مدحت لاهور می‌گوید و به دورغ مدعی است بودجه اقلیم کردستان در بغداد با فشارهای صورت گرفته توسط لاهور به نتیجه رسیده است». در این جنگ رسانه‌ای دو جناح حاکم بر اقلیم کردستان، سعید هرکی از پارتی نیز می‌گوید: «لاهور شیخ جنگی پایین‌ترین فردی است که در یکتی به رسمیت می‌شناسیم. لازم است زانا و دیگران قبل از هر چیز کثافتکاری‌های رئیس دزد، خائن و خاک‌فروش خود را پاک کنند سپس در مورد مردم حرف بزنند».

وی در ادامه افزود: «لاهور شیخ جنگی خائن است و مردم را به دست تروریست‌ها سپرد، روزنامه‌نگاران را همراه با اعضای خانواده به کشتن داد، لیاقت ندارد عنوان ریاست مشترک حزبی را بر خود بگذارد و این پایگاه مصنوعی را قبول نداریم. او لیاقت ندارد مورد توجه قرار گیرد. در چنین شرایطی، ادعاهای تصویب بودجه با فشار لاهور شوخی مسخره‌ای بیش نیست. لاهور نمی‌تواند شخصیت بزرگی شود.»[1]

[1].https://www.basnews.com/kr/babat/679977

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب