مادر کرد خطاب به پ.ک.ک: دخترم را برگردانید

  • ۴ سال قبل

طالع تک، فعال رسانه، در صفحه توئیتری خود و در پاسخ به یک گزارش خبرگزاری رویترز می‌نویسد: “پ.ک.ک مزدور آمریکا و اروپا است تا بتوانند خواسته‌های ناپاک خود را تحمیل نمایند. این سازمان تاکنون هزاران کودک را ربوده تا از آنان تروریست‌های مطیع بسازد”.

وی در ادامه نیز تصویر یک زن کرد را آورده که عکس دختر ربوده شده خود را در برابر دفتر ه.ی.د.، شاخه سیاسی پ‌ک‌ک، در دست گرفته و از مسئولان پ.ک.ک می‌خواهد دخترش را برگردانند. خانم توران موتلو 43 ساله مسیری طولانی از بورسا در شمال غربی ترکیه را طی کرده تا خود را به جمع خانواده‌هایی برساند که با تجمع در برابر دفتر ه.د.پ. خواهان برگرداندن کودکان ربوده شده توسط پ.ک.ک هستند.

گفتنی است پاییز سال گذشته پنج خانواده کرد ایرانی نیز به جمع آنان پیوستند و خواهان برگرداندن کودکان ربوده شده خود توسط پژاک – شاخه پ.ک.ک برای ایران –شدند.

۱ دیدگاه

  1. خودم کورد ایرانی هستم و خیلی وقت هست ماهیت پ ک ک و پژاک واسم رو شده فقط افراد فقیر و بی‌بضاعت رو جذب میکنه بعدا خودشون میکشن به گردن ایران و عراق و ترکیه می‌اندازند یا اینکه اونهایی که مظلوم حال و ساده هستند له داخل کشور میفرستن و لوشون میدن تا اعدام بشن و بعدا میگن ما شهید دادیم ما مظلوم هستیم و خون اونها رو میگذاریم پایمال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب