جابر مولودی کجاست؟

  • ۴ سال قبل

یکی از مشکلات جدی دهها خانواده کرد ایرانی این است از سرنوشت کودکان، نوجوانان و جوانان خود خبر ندارند. آنان پس از سال ها هنوز نمی‌دانند فرزندانشان زنده اند، کجایند؟ مرده‌اند، کجا مدفون‌‌اند؟

جابر مولودی نیز یکی از جوانان کرد است که خانواده‌اش در حسرت دیدنش نشستند اما سرانجام و آن هم از طریق رسانه‌ها مطلع شدند پسرشان در درگیری با ارتش ترکیه کشته شده است.

چرا با ارتش ترکیه؟ پژاک شاخه پ ک ک است و با فریب همه حتی اعضا و هواداران خود مدعی است سازمانی مستقل ا می باشد اما در اصل با فریب یا ربودن و یا با زور کودکان و جوانان کرد ایرانی مناطق مرزی را به کوهستان می‌برد. پس از آموزش مقدماتی نظامی راهی جنگ در ترکیه و یا سوریه می‌کند. این افراد با سلاح‌های ساده در برابر ارتش ترکیه خیلی زود کشته می‌شوند. پژاک حتی برای کشته‌‌‌‌های خود نیز ارزش قایل نیست و مرگ آنان را به اطلاع خانواده نمی‌رساند و بدون دفن کردن رها می‌کند و می‌رود.

جابر مولودی فرزند خانم مکرا و آقای مولود با نام سازمانی آراس هورامان که متولد مریوان در استان کردستان است در تاریخ 26 آوریل 2017 در تونجلی/درسیم حین درگیری پ ک ک و ارتش ترکیه کشته شد. کسی از محل دفن او نیز خبر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب