پارتی خطاب به پ.ک.ک: واقعا وقیح و پررو هستید

  • ۴ سال قبل

در ادامه جنگ لفظی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک.) و حزب دموکرات کردستان (پارتی) در سطح مسئولان ارشد و رسانه‌ای، پارتی طی بیانیه‌ای مفصل به اظهارات و ادعاهای رهبران پ.ک.ک پاسخ داد و نوشت: «نمی‌دانیم چه قدر پررو هستید و از پارتی می‌خواهید به شما پاسخگو باشد! بدون تردید، ما سکوت نمی‌کنیم و چهره واقعی شما را علنی خواهیم کرد».

این بیانیه در ادامه می‌گوید: «مراد کاراییلان و دوران کالکان خواهان پاسخ به اتهامات هستند. ما می‌گوییم شما با این سیاست غلط به کسانی کمک می‌کنید که خواهان نابودی دستاوردهای اقلیم کردستان هستند. بیشتر احزاب کرد موضوع را درک می‌کنند، لذا تلاش می‌نمایند تا راهکاری پیدا کنند که به اقلیم کردستان زیان نرسد. آنها همانند پ.ک.ک نیستند. هنوز هم کردها نمی‌دانند پ.ک.ک چه می‌خواهد. پ.ک.ک جوانان کرد را به کشتن می‌دهد و به صورت مداوم نیز خلاف جهت منافع کردها در حرکت است».

پارتی در ادامه خطاب به سران پ.ک.ک. می گوید: «کافیست به خود نگاه کنید. کی هستید و از کجا آمده‌اید و اکنون در کجا مخفی شده‌اید. کی مردم و حکومت اقلیم از شما خواسته برای دفاع از آنان بیایید که پی‌درپی ادعا می‌کنید؟ چندی پیش وقتی پیشمرگه‌ها قصد داشتند در سیدکان مستقر شوند با آن شدیدا مخالفت می‌کردید. اما وقتی ارتش ترکیه به آنجا آمد هیچ واکنشی نشان ندادید! آیا این است میهن‌پرستی خیالی شما؟ تهدیدات شما در سطح بیانیه است. در توهم هستید. هویت کردی ندارید. ما نیازی به حمایت شما نداریم و بخشی رسمی در قانون اساسی عراق هستیم. حداقل در خطاب به ما از هویت کردی حرف نزنید. شما به‌جز دردسر برای مردم در اقلیم کردستان هیچ سودی ندارید. تمام تلاش شما به ناامنی کشاندن و بی‌ثبات کردن اقلیم کردستان است. چیزی به نام وجدان نزد رهبران پ.ک.ک نمانده و مدعی درس اخلاق نیز هستند. بی‌ثبات کردن اقلیم کردستان، ویران کردن خانه هزاران مردم به ویژه در روستاهای اقلیم، دعوت از ترکیه برای اشغال منطقه، استفاده از کودک سرباز… اینها رذالت و بی‌اخلاقی است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب