مادر کرد خطاب به صدر اعظم آلمان: «به ویروس پ.ک.ک. پایان دهید»

  • ۳ سال قبل

مائده ت.، مادر یک دختر کرد ربوده شده توسط پ.ک.ک. در آلمان به نام نیلوفر برای شنیده شدن صدایش پلاکاردی را آماده کرد و با نوشتن “پ.ک.ک. ویروس است” و در دست  گرفتن آن همراه عکس دخترش قبل از این که صدراعظم آلمان بر سر کارش حاضر شود در مسیر او ایستاد و از او خواست به حضور پ.ک.ک. در آلمان پایان دهد.

مائده ت. می‌گوید: «پ.ک.ک. با داعش تفاوتی ندارد. دخترم را در راه مدرسه ربوده و برده است. آلمان مسئول تامین امنیت شهروندانش است. پ.ک.ک. ویروس است. کمک کنید تا فرزندم را پیدا کنم. من در برابر دفتر صدر اعظم به اعتراض ادامه خواهم داد. پ.ک.ک. به همه ضربه زده است. از دولت آلمان نیز شکایت کرده‌ام چون عملا مانع فعالیت‌های پ.ک.ک. نمی‌شود. تروریسم خوب یا بد نداریم، تروریسم در همه حال  بد است و اگر امروز داعش حمله می‌کند فردا نوبت پ.ک.ک. است آلمان را هدف قرار خواهد داد. تصور کنید بسیاری از کودکان ربوده شده اکنون می‌دانند مسیر اشتباه رفته‌اند اما نمی‌توانند برگردند چون پ.ک.ک. اجازه نمی‌دهد.»

این مادر کرد در ادامه افزود: «کسانی که به آنجا رفته و توانسته‌اند برگردند می‌گویند وضعیت با آنچه که در اینجا داستان‌سازی می‌شود زمین تا آسمان تفاوت دارد. لذا تصمیم می‌گیرند برگردند اما پ.ک.ک. مانع می‌شود و اگر کسی برای فرار تلاش کند کشته می‌شود. اساس کار پ.ک.ک. فریب جوانان و دروغ گفتن به آنان است.»

مائده ت. می‌گوید «دخترم به مدرسه می‌رفت اما او را در برابر انجمن مرکز کردستانی‌ها وابسته به پ.ک.ک. در برلین دیده‌اند. همه می‌دانند این انجمن به جدایی‌طلبان پ.ک.ک. وابسته است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب