مایلز کاگینز: ما فقط به شکست داعش کمک می‌کنیم. ترکیه باز هم به کردهای سوریه حمله خواهد کرد.

  • ۴ سال قبل

 کنفرانس مطبوعاتی مشترکی توسط سخنگوی ارتش آمریكا مایلز كاگینز و فرماندهان ق. س. د. برگزار شد.  مایلز کاگینز یک بار دیگر تأیید کرد که ارتش آمریکا فقط به ق. س. د. در جنگ با داعش کمک خواهد کرد.  اگر ترکیه تصمیم به حمله مجدد به سرزمینهای تحت حمایت ق. س. د. داشته باشد، ایالات متحده پشتیبانی نخواهد کرد.

 این را می توانید در سؤالات و پاسخ های این کنفرانس مطبوعاتی مشاهده کنید:

گزارش هایی از یک عملیات احتمالی ترکیه در شرق قامیشلو ، احتمالاً در حوالی تربه سپی (القطانیه) وجود دارد.  این تأثیر منفی بر عملیات ضد داعش ائتلاف خواهد گذاشت.  آیا فکر می کنید این گزارش ها معتبر هستند، و چه اقداماتی را انجام می‌دهید تا اطمینان حاصل شود که یک عملیات بیشتر ترکیه باعث اختلال در عملکرد شما نمی‌شود؟

 مشارکت ائتلاف در جنوب مرز است، اما ما مطمئناً از چالش‌های مختلف در منطقه، تنش در منطقه و عملیات به ویژه توسط متحد ناتو [ترکیه] آگاه هستیم.  من با این عمل بالقوه که شما اشاره کردید ، آشنا نیستم.  در دوره قبل، در ماه اکتبر و نوامبر، با بهار صلح و توافق هایی که صورت گرفته بود، همه چیز به نظر می رسید تاریک است.  به خصوص اگر شما کسی بودید که در راس العین یا تل ابیض زندگی می‌کردید.  اما خوشبختانه، نیروی سوریه دموکراتیک توانست تصمیم بگیرد كه زندانیان را از آن فضا خارج كند.

 و از آن زمان، ما قادر به ادامه عملیات خود علیه داعش مانند مواردی هستیم که همکاران من در ابتدا به آنها اشاره کردم.  و ما هیچ تأثیری در عملکردهای خود در رابطه با داعش، مربوط به هیچ یک از دیگر نیروهای نظامی منطقه‌ای نمی‌بینیم.

آیا ائتلاف نمی خواهد حملات شریک ناتو ترکیه در حمله به غیرنظامیان را محکوم کند؟

 ببینید، ائتلاف در سال 2014 به دلیل اتفاقاتی که با داعش رخ داده بود گرد هم آمد.  و ائتلاف از سال 2014 هر روز به رشد خود ادامه داده است، و اکنون ما در 77 کشور و 5 سازمان بین المللی نمایندگی داریم.  یکی از این سازمان‌های بین‌المللی ناتو است.  و كشورهاي ناتو گاهي ديدگاه‌هاي متفاوتي دارند، و همچنين كشورهايي داريم كه عضو ناتو و ائتلاف هستند.  من به عنوان نماینده ائتلاف، پاسخ های من امروز و بیشترین علاقه و تمرکز ما در ائتلاف، شکست دادن داعش است.

اگرچه این یک مسئله سیاسی است و نه یک مسئله نظامی، ائتلاف چه تضمینی می‌تواند به مردم این منطقه بدهد که آنها دوباره نیروهای خود را خارج نکنند؟

باز هم این یک مسئله دشوار است. آن را درک می‌کنم، بر این مسئله تاکید می‌کنم. قبلا توضیح داده‌ام، هر بار که اینجا آمده‌ام، در ماههای نوامبر، مارس و حالا. اما ائتلاف به این منطقه متعهد است، و آن تصمیمات، همان طور که به صورتی مناسب اشاره کردید، تصمیمات سیاسی اند. نظامیان در اینجا تلاش می‌کنند تا مطمئن شوند داعش باقی نمی‌ماند. از زیرساخت‌های حساس محتفظت می‌کنند تا مطمئن شوند داعش نمی‌تواند منبع درآمد داشته باشد.

اما سربازان ایالات متحده، از کار با ق. س. د. احساس افتخار می‌کنند.  آنها برای مبارزه با داعش و کمک به شرکای ما بهترین کارهایی را می‌کنند که می‌توانند با توجه به مقررات و منابعی که به آنها داده می‌شود.  و این تنها چیزی است که امروز می‌توانم به شما بدهم.  و تا زمانی که در اینجا هستیم، می‌خواهیم بهترین و قویترین تعهد را برای شما رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب