رئوف ابراهیمی پس از ارتکاب قتل به زندان رفت

  • ۲ سال قبل

رئوف ابراهیمی پس از ارتکاب قتل به زندان رفت و سپس با همکاری برخی از دوستانش، قریب به ۱۳ سال پیش توانسته بود از زندان فرار کرده و مستقیماً به پ.ک.ک ملحق شود.

رئوف عضو ارتش بود، اما مدتی خانواده شاهد این بودند که بعضا برخی از حرکاتش مشکوک بود و گاهی اوقات به قول خودش به یک سری جلسات مخفی می‌رفت، ولی آنها نمی دانستند مشغول به چه کاری است.

به هرحال او پسر بزرگ خانواده بود و این اجازه را به خودشان نمی دادند که او را سین جیم کنند.

در همین میان بود که در طی یک نزاع رئوف مرتکب قتل شد و به زندان افتاد.

مدتی از زندانی شدنش سپری شده بود که فهمیدند با کمک یکسری افراد ناشناس از زندان فرار کرده ولی دیگر نمی دانستند کجاست و کجا به دنبالش بگردند.

این بی خبری خانواده تقریباً نزدیک به دو سال طول کشید تا اینکه به طور اتفاقی او را در یکی از کانال های وابسته به پ.ک.ک مشاهده کردند، آن زمان بود که متوجه شدند پس از فرار از زندان به پ.ک.ک ملحق شده است.

ولی متاسفانه خانواده رئوف هیچ فرصتی پیدا نکردند تا بتوانند به دنبالش بروند، هرچند اگر هم می توانستند که بروند کاری از دستشان بر نمی آمد.

رئوف مرتکب قتل شده بود و امکان نداشت که برگردد، به همین دلیل تصمیم گرفتند که راهشان را از برادرشان جدا کنند و به زندگی خودشان ادامه دهند.

یکی از رویکردهای ثابت گروه هایی شبه نظامی چون پ ک ک/ پژاک این است که بعد از یک یا چندسال از کشته شدن کودکان، به خانواده ها اطلاع می دهند که فرزندانشان کشته شده و در اغلب موارد هم از محل دفن آنها خبری نمی دهند.

بنا به گفته اکثر خانواده ها، پژاک معمولا به آنها فشار آورده که چرا با رسانه ها در خصوص فرزندانشان گفتگو کرده اند، تا بلکه آنها بتوانند در سایه سکوت رسانه ای، کماکان به «نقض حقوق شهروندان کرد» ادامه دهند.

چندین سال از رفتن برادرشان گذشته بود اما هیچ خبری از او نداشتند تا اینکه تقریباً ۲ سال پیش از طریق کانال های تلویزیونی متوجه شدند رئوف کشته شده است ولی دیگر از طریق آن حزب هیچ تماسی با آنها نگرفته اند و هیچ جزئیاتی را در اختیارشان قرار ندادند.

تا به امروز هم نمی دانند که رئوف چطور کشته شد و کجا دفن شده است!

به گفته برادر رئوف گاهی اوقات که با خودش فکر می کند احساس می کند شاید این خبر دروغ باشد، چطور می شود نه جنازه ای در کار باشد و نه مزاری!

به هرحال آنها با این وضعیت کنار آمده‌اند، چرا که رئوف مرتکب قتل شده بود و حکمش هم اعدام بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب