اروپا میزبان رهبران و اعضای «اپوزیسیون ترکیه و ایران»

  • ۲ سال قبل

در ادامه تنش های ترکیه با سوئد و فنلاند بر سر عضویت آنها در ناتو، مقامات ترکیه در امور داخلی وزارت خانه های سوئد هم دخالت می کنند.

اینبار ترکیه خواهان برکناری وزیر دفاع سوئد از کار شده و درخواست تجدید نظر در قوانین مرتبط با تروریسم در آن کشور شده و البته جلوگیری از فروش و کمک اسلحه به ه س د «ی پ گ و ی پ ژ ».

سوئد و فنلاند به قرارگاه پ ک ک در اروپا مبدل گشته اند رهبران شاخه ایرانی آن یعنی پژاک در کشورهای اروپایی اقامت دارند و خیلی راحت برای خود تبلیغات ضد ایرانی را سازماندهی می کنند!

این گروه ها از کمک های مالی اروپایی ها از جمله سوئد و فنلاند برخوردارند.

آنها با پولشویی و فرار از مالیات و با اخذ اقامت برای مهاجران در ازای دریافت هزینه آن! سعی میکنند مهاجران را سیاسی کرده و از آنها برای خود استفاده کنند.

سوئد و فنلاند کشورهایی هستند که رهبران پژاک هم در آنجا مستقرند و برای خود امکانات خوبی را هم به لطف حمایت دولت های میزبان ایجاد کرده اند.

علاوه بر رهبران «پژاک» و «پ ک ک» و «پ ی د» که شاخه ها و زیرمجموعه های «ک ج ک» به حساب می آیند، اپوزیسیون های دیگر ایرانی نیز ازجمله «کومله» و «دمکرات» نیز سوئد را به عنوان قرارگاه خود برگزیدند.

فنلاند محل استقرار «اهون چیاکو» و سوئد محل اقامت «ـسیامند معینی» است. همچنین فرانسه نیز میزبان عمر هر بژی «اگری شاهو » است.

به تعبیر دیگر، آنچه در اروپا انجام می شود استفاده ابزاری از نام دموکراسی است، اما این دموکراسی به سبک کشورهای اروپایی گویا برای «تامین تروریسم در ترکیه و ایران» سازماندهی شده است.

در میان این کشورهای آلمان، فرانسه، سوئد و فنلاند بیشترین آمار مهاجران رهبران و اعضای «اپوزیسیون ترکیه و ایران» را دارند.

جالب اینجاست که کودکان کُرد ایرانی توسط پژاک فریب میخورند و در سوریه و در ترکیه کشته میشوند، اما آنهایی که خود در میدان جنگ نبوده و مناطق جنگی و عملیاتی را ندیده اند! در رهبری پژاک و کودار را جا گرفتند و در بهترین امکانات و کشورهایی اروپایی زندگی می کنند.

«اهون چیاکو »، «کلهر» برادر «شیرزاد کمانگر» که خود در ایران در قتل و ترور چندین شخص ایرانی دست داشته و در سوئد مستقر شده و اهون چیاکو هم که به خونخواهی برادر آمده بود برای بی صدا کردن اعتراضش، او را بدون خانواده به اروپا فرستادند و عنوان و سمت رهبری در پژاک و مجلس آن را به او دادند.

سیامند معینی که هیچ شناختی از پ ک ک و اوجالان ندارد و حال حاجی احمدی دیگر جوابگو نبود و لازمه فردی دیگر بود که مخصوصا دشمن پارتی و بارزانی باشد به جای او آورده شد و امروز هم در اروپا و در کشور فنلاند مستقر است.

شایان ذکر است که سیامند معینی مهره ای برای جنگ لفظی و روانی از سوی پ ک ک با پارتی است چرا که ادعا میکند که ملا مصطفی پدر او را اعدام کرده است.

جالب اینجاست که آنها برای پژاک کار نمی کنند و سعی میکنند اوامر قندیل در کمک رسانی مالی، تسلیحاتی و عضو گیری برای «پ ی د» «ی پ گ و ی پ ژ » یا همان «ه س د» را اجرایی کنند.

هرچند شیرزاد کمانگر از آنها جدا شد و نتوانست افکار قندیل را قبول کند چون او باید رهبر کودار در اروپا میشد نه فواد در قندیل.

اهون نیز به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور به ادامه کار است چرا که خانواده او در قندیل و تحت نظر قندیل هستند هر اشتباهی منجر به نابودی اعضای خانوادش که گروگان هستند، می شود.

در این خصوص، اخبار رسیده حاکی از آن است که «اهون» قصد دارد پشت پرده برای آنها هم اقامت اروپا «فنلاند و یا بریتانیا» را بگیرد.

حال ترکیه در قبال عضویت دو کشور فنلاند و سوئد در ناتو، خواهان ۳۳ نفر از مخالفان خود و آنهایی که به پ ی د کمک تسلیحاتی مالی و نظامی کرده و برای آنها عضو گیری میکنند شده است.

برای این کار سوئد و فنلاند ناچار باید در قوانین ضد تروریسم خود بازنگری کنند و بهای آن را بپردازند.

کودکان کُرد در غارها توسط توپ، تانک و هواپیما، دشمن وطن میگردند و آنهایی که شعار ضد سرمایه داری سر میدهند خود در آغوش نظام سرمایه داری با شعارهای دمکراسی و دفاع از حقوق بشر بهترین امکانات را برای خود مهیا کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب