یک نماینده اقلیم کردستان عراق به دادگاه شکایت کرد

  • ۲ سال قبل

یک نماینده مجلس اقلیم کردستان عراق در اعتراض به وضع مالیات اضافه و متعاقب آن افزایش فشار بر مردم، به دادگاه شکایت کرده است.

«علی محمد صالح» عضو مجلس اقلیم کردستان عراق در توئیتی نوشته که اضافه کردن چندین برنامه جدید در بودجه و مالیات و ارائه این طرح های جدید به شرکت ها برای اضافه کردن مالیات بر مردم، بر خلاف قوانین عراق است و این موضوع را در قالب شکایتی به دادگاه ارائه کردم.

وی ادامه می دهد که تا جایی که در توانم است تسلیم نمی شوم و از مسیرهای قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا بلکه از اجرای این برنامه ها وباج گیری ها جلوگیری کنم.

همچنین، این نماینده مجلس اقلیم کردستان عراق می گوید که من این مسئله را به دادستانی منتقل کرده و درخواست کردم تا مجلس اقلیم هم نشستی در این خصوص داشته باشد و لازم است که مردم از این موضوع جلوگیری کنند.

به دنبال اظهارات «علی محمد صالح» نماینده مجلس اقلیم کردستان عراق، ۳۰ نفر از کارکنان مرز یا دروازه ابراهیم خلیل در پی گزارشات اخاذی و باج گیری دستگیر شده اند.

گفتنی است، فساد از دروازه های مرزی وارد حکومت اقلیم کردستان عراق شده و روز به روز شاهد فشارهای آن بر مردم عراق و کردستان عراق هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کُردی

آخرین مطالب